Cellen
Cellen Creatief Communicatie Netwerk. Een hele mond vol. Dus beperken we ons tot Cellen. Maar dat is dan ook de enige beperking die we onszelf opleggen. Onze opdrachtgevers bepalen alle andere kaders.
Wat doet Cellen? Strategisch meedenken. Concepten bedenken. Middelen uitvoeren. Altijd met het accent op creatie. En altijd met het doel om opdrachtgevers onderscheidend onder de aandacht te brengen. Dat doen we met plezier. En kunnen we goed.
Deze website geeft hiervan een indruk. Kijk op “werk” en oordeel zelf. Maar minstens zo verrassend is de “weblog”. Regelmatig gevuld met colums die een aardige draai te geven aan het Dagelijks Even. Wytze Visser schrijft ze. En zijn teksten zijn net zo leuk als het werken met Cellen.
Voelt u hiervoor? Klik dan op “contact”. En wie weet...
Wat doet Cellen? Strategisch meedenken. Concepten bedenken. Middelen uitvoeren. Altijd met het accent op creatie. En altijd met het doel om opdrachtgevers onderscheidend onder de aandacht te brengen. Dat doen we met plezier. En kunnen we goed.
Deze website geeft hiervan een indruk. Kijk op “werk” en oordeel zelf. Maar minstens zo verrassend is de “weblog”. Regelmatig gevuld met colums die een aardige draai te geven aan het Dagelijks Even. Wytze Visser schrijft ze. En zijn teksten zijn net zo leuk als het werken met Cellen.
Voelt u hiervoor? Klik dan op “contact”. En wie weet...
Met de A van...
Opdrachtgever:
Provincie Fryslân
Provincie Fryslân
Briefing:
Creëer met een herkenbaar concept draagvlak en begrip bij de bevolking voor plan en uitvoering.
Creëer met een herkenbaar concept draagvlak en begrip bij de bevolking voor plan en uitvoering.
Concept:
“Met de A Van A7”. Door de letter A (= Rijksweg) centraal te stellen in de communicatie, ontstaat een toegankelijk concept dat geschikt is voor alle mogelijke middelen en waarmee alle doelgroepen bereikt kunnen worden. Zelfs het logo heeft de vorm van een A (aquaduct over de weg).
“Met de A Van A7”. Door de letter A (= Rijksweg) centraal te stellen in de communicatie, ontstaat een toegankelijk concept dat geschikt is voor alle mogelijke middelen en waarmee alle doelgroepen bereikt kunnen worden. Zelfs het logo heeft de vorm van een A (aquaduct over de weg).
Uitwerking:
advertenties, nieuwsbrieven, info-bijeenkomsten, infocentrum, leaflets, boeken, aankleding startbijeenkomst, etc.
advertenties, nieuwsbrieven, info-bijeenkomsten, infocentrum, leaflets, boeken, aankleding startbijeenkomst, etc.
Kenniscampus Leeuwarden
Opdrachtgever:
Gemeente Leeuwarden / KennisCampus Leeuwarden
Gemeente Leeuwarden / KennisCampus Leeuwarden
Briefing:
Ontwikkel Huisstijl/Concept waarmee Kenniscampus Leeuwarden zowel in de ontwikkelingsfase als straks na realisatie op een onderscheidende manier kan communiceren.
Ontwikkel Huisstijl/Concept waarmee Kenniscampus Leeuwarden zowel in de ontwikkelingsfase als straks na realisatie op een onderscheidende manier kan communiceren.
Uitwerking:
Doorvoeren van de huisstijl in o.a. masterplan, beursstand, posters, advertenties, leaflets, etc.
Doorvoeren van de huisstijl in o.a. masterplan, beursstand, posters, advertenties, leaflets, etc.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. BWH Ontwerpers.
Wytze Visser i.s.m. BWH Ontwerpers.
Verder Kijken Verder Komen
Opdrachtgever:
Provincie Fryslân
Provincie Fryslân
Briefing:
Creëer met een herkenbaar concept draagvlak en begrip bij alle betrokkenen en bevolking voor plan en uitvoering van het grote en complexe infra-project De Centrale As.
Creëer met een herkenbaar concept draagvlak en begrip bij alle betrokkenen en bevolking voor plan en uitvoering van het grote en complexe infra-project De Centrale As.
Concept:
“Vooruit Kijken Vooruit Komen” verbeeldt/verwoordt de gedachte dat De Centrale As goed is voor de toekomst van noordoost Friesland.
“Vooruit Kijken Vooruit Komen” verbeeldt/verwoordt de gedachte dat De Centrale As goed is voor de toekomst van noordoost Friesland.
Uitwerking:
Thematiek vertaald in herkenbare vormgeving, uitgewerkt in diverse middelen: brochures, advertenties, website, presentaties, etc.
Thematiek vertaald in herkenbare vormgeving, uitgewerkt in diverse middelen: brochures, advertenties, website, presentaties, etc.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. Menno de Boer.
Wytze Visser i.s.m. Menno de Boer.
Fotografie:
Erik Hesmerg
Erik Hesmerg
Meer Zien Is Minder Risico
Opdrachtgever:
NOWM Bedrijfsrisicoverzekeringen / Delta Lloyd
NOWM Bedrijfsrisicoverzekeringen / Delta Lloyd
Briefing:
Ontwikkel een concept waarmee de specifieke kwaliteit van NOWM wordt benadrukt: bedrijven lopen minder risico wanneer de kennis van de NOWM-experts wordt ingeschakeld.
Ontwikkel een concept waarmee de specifieke kwaliteit van NOWM wordt benadrukt: bedrijven lopen minder risico wanneer de kennis van de NOWM-experts wordt ingeschakeld.
Concept:
Thema “Meer Zien Is Minder Risico” krijgt zowel visueel als verbaal vorm.
Thema “Meer Zien Is Minder Risico” krijgt zowel visueel als verbaal vorm.
Uitwerking:
Met cirkels in de foto van een bedrijfssituatie wordt gewezen op de mogelijke risico’s. Uitvoering in advertenties, brochures, nieuwsbrief, presentaties.
Met cirkels in de foto van een bedrijfssituatie wordt gewezen op de mogelijke risico’s. Uitvoering in advertenties, brochures, nieuwsbrief, presentaties.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. Menno de Boer.
Wytze Visser i.s.m. Menno de Boer.
Fotografie:
Henk Bleeker.
Henk Bleeker.
GA
Opdrachtgever:
Regio Groningen-Assen 2030
Regio Groningen-Assen 2030
Briefing:
Ontwikkel een concept/huisstijl waarmee het netwerk Regio Groningen-Assen zich zowel zelfstandig als in de uitingen van haar 14 deelnemers als een herkenbare eenheid presenteert.
Ontwikkel een concept/huisstijl waarmee het netwerk Regio Groningen-Assen zich zowel zelfstandig als in de uitingen van haar 14 deelnemers als een herkenbare eenheid presenteert.
Concept:
GA. Appelleert aan doel van de regio: gunstige economische factoren benutten om het gebied vooruit te brengen. GA is in een rode bullet vormgegeven dat zelfstandig dienst kan doen op de uitingen van deelnemers. De thematiek “gaan” wordt doorgezet concept.
GA. Appelleert aan doel van de regio: gunstige economische factoren benutten om het gebied vooruit te brengen. GA is in een rode bullet vormgegeven dat zelfstandig dienst kan doen op de uitingen van deelnemers. De thematiek “gaan” wordt doorgezet concept.
Uitwerking:
Herkenbare huisstijl en concept “gaan” wordt ingezet in o.a. advertenties, posters, nieuwsbrief, presentaties.
Herkenbare huisstijl en concept “gaan” wordt ingezet in o.a. advertenties, posters, nieuwsbrief, presentaties.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
De Kennis Dichterbij
Opdrachtgever:
B.L. Mulder
B.L. Mulder
Briefing:
Creëer meer bekendheid voor onze unit.
Creëer meer bekendheid voor onze unit.
Concept:
“De Kennis Dichterbij” legt het accent op de persoonlijke benadering en maakt bedrijven duidelijk dat automatisering dankzij B. L. Mulder niet ingewikkeld hoeft te zijn: “maak ICT niet lastiger/zwaarder/moeilijker dan het is”.
“De Kennis Dichterbij” legt het accent op de persoonlijke benadering en maakt bedrijven duidelijk dat automatisering dankzij B. L. Mulder niet ingewikkeld hoeft te zijn: “maak ICT niet lastiger/zwaarder/moeilijker dan het is”.
Uitwerking:
3 advertenties in business-bladen
3 advertenties in business-bladen
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Wat De Romeinen Konden
Kunnen Wij Ook
Opdrachtgever:
Provincie Fryslân
Provincie Fryslân
Briefing:
Informeer over project en creëer enthousiasme bij direct betrokkenen van de 5 aquaducten die in ZW Friesland worden gebouwd als onderdeel van het Friese Merenproject.
Informeer over project en creëer enthousiasme bij direct betrokkenen van de 5 aquaducten die in ZW Friesland worden gebouwd als onderdeel van het Friese Merenproject.
Concept:
“Wat De Romeinen Konden Kunnen Wij Ook!
“Wat De Romeinen Konden Kunnen Wij Ook!
Uitwerking:
Diverse media: nieuwsbrieven, posters, give-aways, organisatie festiviteiten, inrichting infocentrum, etc.
Diverse media: nieuwsbrieven, posters, give-aways, organisatie festiviteiten, inrichting infocentrum, etc.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser (Cellen) i.s.m. met BWH Ontwerpers.
Wytze Visser (Cellen) i.s.m. met BWH Ontwerpers.
Leukste Rondjes Van De Regio
Opdrachtgever:
IJshal Leeuwarden
IJshal Leeuwarden
Briefing:
Bedenk concept waarmee de IJshal Leeuwarden zich na een moeilijke periode weer als een sympathieke gezinsbaan op de kaart zet.
Bedenk concept waarmee de IJshal Leeuwarden zich na een moeilijke periode weer als een sympathieke gezinsbaan op de kaart zet.
Concept:
De Leukste Rondjes Van De Regio.
De Leukste Rondjes Van De Regio.
Uitwerking:
Thematiek op een eenvoudige manier vormgeven en doorvertalen naar o.a. posters, advertenties, restaurant, toegangskaarten, etc.
Thematiek op een eenvoudige manier vormgeven en doorvertalen naar o.a. posters, advertenties, restaurant, toegangskaarten, etc.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Provincie Fryslân
Cellen wordt ingeschakeld voor verschillende projecten van de provincie Fryslân. Dit leidt regelmatig tot opdrachten die niet onder een specifieke noemer vallen. Hiervan geven we een paar voorbeelden.
- Boekje “Het Lef bij Sneek” over het idee en belang van de Houten Bruggen die bij Sneek worden geplaatst;
- Boekje “Het Blauw Bij Sneek” over de schoonheid van het Geau-aquaduct;
- De A7-shawl die als relatiegeschenk werd uitgedeeld aan de genodigden bij de officiële start van het project;
- Het muziekstuk “Traffic Jam”. Gecomponeerd door Anne Zwaga en Carron Schilders. En uitgevoerd door 7 blazers tijdens de officiële start van het project A7.
- Fotografie Woudsend / Galamadammen / Jeltesloot van Henk Bleeker.
Lemmer-Delfzijl,
beter over 66 mijl
Opdrachtgever:
Provincie Fryslân / Provincie Groningen / Rijkswaterstaat Noord-Nederland
Provincie Fryslân / Provincie Groningen / Rijkswaterstaat Noord-Nederland
Briefing:
Bedenk concept waarmee meerdere jaren over project kan worden gecommuniceerd met een belangrijk accent op de website.
Bedenk concept waarmee meerdere jaren over project kan worden gecommuniceerd met een belangrijk accent op de website.
Concept:
Thema “Lemmer-Delfzijl, beter over 66 mijl” gekoppeld aan nieuw logo/huisstijl en diverse uitingen, o.a. de website.
Thema “Lemmer-Delfzijl, beter over 66 mijl” gekoppeld aan nieuw logo/huisstijl en diverse uitingen, o.a. de website.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. Menno de Boer.
Wytze Visser i.s.m. Menno de Boer.
Fotografie:
Henk Bleeker.
Henk Bleeker.
De Leukste Lessen Van De Stad
Opdrachtgever:
IJshal Leeuwarden
IJshal Leeuwarden
Briefing:
Breng de aantrekkelijkheid van Schaatsschool onder de aandacht bij jong en oud als een apart initiatief van IJshal Leeuwarden
Breng de aantrekkelijkheid van Schaatsschool onder de aandacht bij jong en oud als een apart initiatief van IJshal Leeuwarden
Concept:
“De leukste Lessen Van De Stad” wordt benadrukt door aanwijzingen van schaatsleraren: Pink Omhoog!, Kont Omlaag, etc. Media: rondwegposters en advertenties, IM-ers, en radiocommercials.
“De leukste Lessen Van De Stad” wordt benadrukt door aanwijzingen van schaatsleraren: Pink Omhoog!, Kont Omlaag, etc. Media: rondwegposters en advertenties, IM-ers, en radiocommercials.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties.
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties.
DGH Hellema
Opdrachtgever:
DGH Bedrijfsmakelaars en Hellema Makelaardij
DGH Bedrijfsmakelaars en Hellema Makelaardij
Opdracht:
Ontwikkel logo/huisstijl waarmee DGH als bedrijfsmakelaar een eigen gezicht creëert en van de bekendheid van Hellema gebruik kan blijven maken.
Ontwikkel logo/huisstijl waarmee DGH als bedrijfsmakelaar een eigen gezicht creëert en van de bekendheid van Hellema gebruik kan blijven maken.
Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties.
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties.
Leer Wat Je Kan
Opdrachtgever:
ZMLK-school It Twaluk
ZMLK-school It Twaluk
Briefing:
Ontwikkel logo/huisstijl/concept passend bij een school voor zeer moeilijk lerende kinderen.
Ontwikkel logo/huisstijl/concept passend bij een school voor zeer moeilijk lerende kinderen.
Concept:
Het tweeluik visueel gemaakt in het logo. Illustraties geven eigen sfeer. Fotografie legt nadruk op het mooie/bijzondere/eigene van de kinderen.
Het tweeluik visueel gemaakt in het logo. Illustraties geven eigen sfeer. Fotografie legt nadruk op het mooie/bijzondere/eigene van de kinderen.
Uitwerking:
Concept uitgevoerd in infogidsen, inrichting scholen, schoolkrant, personeelsadvertenties, etc.
Concept uitgevoerd in infogidsen, inrichting scholen, schoolkrant, personeelsadvertenties, etc.
Concept/Tekst/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties en Netty Gabel.
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties en Netty Gabel.
Illustraties:
Wytze Visser
Wytze Visser
Fotografie:
Henk Bleeker, Elske Riemersma, Wytze Visser
Henk Bleeker, Elske Riemersma, Wytze Visser
Jaarverslag
Opdrachtgever:
Avalon
Avalon
Briefing:
Maak met bestaande fotografie jaarverslag waarin de internationale, duurzame projecten van Avalon goed in beeld komen.
Maak met bestaande fotografie jaarverslag waarin de internationale, duurzame projecten van Avalon goed in beeld komen.
Concept/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties.
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties.
Fotografie:
Avalon.
Avalon.
Oud Leeuwarder Spreekwoorden
Briefing:
Ontwikkel leuke gimmick ter zelfpromotie waaruit de conceptuele en creatieve kwaliteiten van Cellen blijken.
Ontwikkel leuke gimmick ter zelfpromotie waaruit de conceptuele en creatieve kwaliteiten van Cellen blijken.
Concept:
Oud Leeuwarder Spreekwoorden: zelf bedachte uitdrukkingen in het stadsfries.
Oud Leeuwarder Spreekwoorden: zelf bedachte uitdrukkingen in het stadsfries.
Uitvoering:
Ansichtkaarten die als Nieuwjaarspakketje worden toegestuurd in een doosje.
Ansichtkaarten die als Nieuwjaarspakketje worden toegestuurd in een doosje.
Concept/Tekst/Illustratie/Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Wytze Visser i.s.m. MerkMakers DTP-Produkties
Huisstijl
Opdrachtgever:
Adema
Adema
Briefing:
Ontwikkel moderne huisstijl op basis van bestaande huisstijl voor zowel het bouwbedrijf als de betonrenovatie.
Ontwikkel moderne huisstijl op basis van bestaande huisstijl voor zowel het bouwbedrijf als de betonrenovatie.
Vormgeving:
Wytze Visser i.s.m. BWH Ontwerpers
Wytze Visser i.s.m. BWH Ontwerpers